Doprava zdarma při nákupu nad 800,- Kč

Vrácení zboží

Vrácení zaslaného nebo odebraného zboží bez uvedení důvodu ve lhůtě do 14 dnů ode dne převzetí zásilky je možné v souladu se Zákonem 367/2000Sb (§ 53 odst. 7 OZ), platným reklamačním řádem a obchodními podmínkami. 

  • Zboží nesmí být použité, musí být nepoškozené a kompletní. Doporučujeme k zásilce přiložit stručný průvodní dopis s adresou odesílatele, číslem objednávky, faktury a bankovním účtem pro vrácení peněz
  • Zboží nesmí být zasláno na dobírku. V opačném případě takováto zásilka nebude převzata.
  • Z hygienických důvodů nelze takto vrátit zboží ze sekce "Ochranné pomůcky"
 

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží a žádosti o odstoupení od Smlouvy, zašleme finanční obnos za zboží převodem na účet zákazníka a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.


Adresa pro vrácení zboží:

Stylpo s.r.o.,

Olomoucká 1005/166, Brno, 627 00



Reklamace

V případě výskytu vady zboží v záruční době je postup následovný. Můžete využít dvě varianty, jak nám zboží zpět zaslat. Buď běžnou cestou jako je pošta nebo kurýr. Anebo přes Zásilkovnu. 

Postup při zaslání zboží přes Zásilkovnu:

  • zboží pořádne zabalte jako balík 
  • do balíčku vložte informace o nákupu (ideálně fakturu) a informace k reklamaci (důvod reklamace, číslo účtu pro případné vrácení peněz)
  • vyberte si nejbližší pobočku Zásilkovny, jejich seznam nalezente zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  • na přepážce uveďte číselný kód "94362776"
  • dostanete potvrzení o přijetí balíčku a předáte jej obsluze
  • nemusíte nic platit a Zásilkovna vás bude informovat i o doručení balíčku zpátky nám

Postup při zaslání zboží přes poštu nebo kurýra

  • zboží pořádne zabalte jako balík 
  • do balíčku vložte informace o nákupu (ideálně fakturu) a informace k reklamaci (důvod reklamace, číslo účtu pro případné vrácení peněz)
  • jakmile bám balík dorazí a zpracujeme ho, tak vás budeme informovat emailem 
  • adresa pro reklamaci zboží přes poštu nebo kurýra:

Stylpo s.r.o.,

Olomoucká 1005/166, Brno, 627 00


Při uplatnění reklamace je nutno předložit reklamované zboží (doporučujeme dodat i doklad o koupi zboží). Kupující je povinen uvést o jakou vadu se jedná a jak se vada projevuje.


Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů od data přijetí reklamace.